četvrtak, 30. travnja 2015.

Normand Hodges, 78-godišnji penzionirani oficir CIA-e, napravio je seriju zapanjujućih priznanja. Hodges je na samrti, a tvrdi da je počinio 37 ubistava za američku vladu od 1959. do 1972. godine, uključujući glumicu i model Marilyn Monroe.
Gospodin Hodges, koji je radio za CIA-u 41 godinu, kao sigurnosni operativac na najvišem nivou, tvrdi da je često imao zadatak da ubije pojedinca koji bi mogao predstavljati opasnost za sigurnost zemlje. Obučen i kao snajperista i stručnjak za borilačke vještine, Hodges kaže da ima značajno iskustvo za nanošenje štete drugima, pomoću otrova i eksploziva, piše Worldnewsdailyreport.
Stariji čovjek tvrdi da je počinio atentate između augusta 1959. i marta 1972. godine, u vrijeme kada je, kako kaže, "CIA imala svoj dnevni red". Većina njegovih žrtava bili su politički aktivisti, novinari i sindikalne vođe, ali on također tvrdi da je ubio nekoliko naučnika i umjetnika čije su ideje predstavljala opasnost za interese SAD-a.
Gospodin Hodges kaže da je Marilyn Monroe i dalje jedinstvena među njegovim žrtvama jer je ona jedina žena koju je ikada ubio. Dodaje da se ne kaje i da je ona morala biti eliminirana jer je postala prijetnja za državu.
"Imali smo dokaze da je Marilyn Monroe spavala, ne samo s Kennedyjem već i s Fidelom Castrom", tvrdi M. Hodges.
"Moj komandant Jimmy Hayworth mi je rekao da je morala umrijeti, ali da je trebalo izgledati kao samoubistvo ili predoziranje. Nikada ranije nisam ubio ženu, ali sam poslušao naređenje. Ja sam to uradio za Ameriku! Mogla je prenositi strateške informacije komunistima, a to nismo mogli dopustiti. Morala je umrijeti!", kaže Hodges.
Starac je stavljen pod nadzor FBI-ja, a njegovo priznanje je vrlo ozbiljno, te će biti otvorena istraga za provjeru njegovih navoda. Istraga bi mogla biti vrlo komplicirana.
Radiosarajevo.ba

0 komentari:

Objavi komentar