nedjelja, 19. travnja 2015.

Štapići sa sirom

Priprema

 

Sastojci

Težina:
Jednostavno
  1. 1 Pomiješati brašno sa praškom za pecivo i soli. U to izrezati maslac i promješati da nastanu mrvice. 
  2. 2 Dodati jaja i zamjesiti sa kajmakom da tijesto bude mekano i da se ne lijepi.
  3. 3 Umotati u prozirnu foliju i ostaviti da stoji u frižideru 30 min. Razvaljati, premazati razmućenim jajetom, naribati sitno sir i izrezati štapiće. Slagati u tepsiju na masni papir i peći na 180 C 20-30 min.
  4. 4 Ja sam tijesto podjelila na dva dijela. Svaku polovicu sam razvaljala odmah na masni papir, premazala jajetom, izrezala i onda naribala sir i tako prenijela u tepsiju i pekla. Ispekla sam to u dvije tepsije, a da sam izrezivala i slagala jedan po jedan štapić, ispalo bi mi više tepsija.

0 komentari:

Objavi komentar